Запис Детальніше

Маркетингові стратегічні рішення щодо розвитку дистрибуції промислових підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові стратегічні рішення щодо розвитку дистрибуції промислових підприємств
 
Creator Пилипчук, Володимир Петрович
Данніков, Олег Володимирович
 
Subject маркетингове стратегічне управління
канали розподілення та збуту
управління збутом
планування збуту
прогнозування збуту
організація збуту
система збуту
учасники маркетингового каналу
комерційні інтереси
збутова політика
політика дистрибуції
збутовий потенціал
потенціал ринку
прогноз збуту
інтелектуальний капітал
промислові підприємства
стратегія збуту
конкурентні переваги
marketing strategic management
channels of distribution and sale
managements by a sale
planning of sale
prognostication of sale
organization of sale
system of sale
participants of marketing channel
commercial interests
sale politics
politics of distribution
sale potential
market potential
prognosis of sale
intellectual capital
industrial enterprises
strategy of sale
competitive edges
маркетинговое стратегическое управление
каналы распределения и сбыта
управление сбытом
планирование сбыта
прогнозирование сбыта
организация сбыта
система сбыта
участники маркетингового канала
коммерческие интересы
сбытовая политика
политика дистрибуции
сбытовой потенциал
потенциал рынка
прогноз сбыта
интеллектуальный капитал
промышленные предприятия
стратегия сбыта
конкурентные преимущества
658.8: 339.138
 
Description Систематизовано та узагальнено організаційно-економічні аспекти побудови системи збуту промислових підприємств, дотримання яких є заставою конкурентоспроможності підприємства. Авторами акцентується увага на проблемах збуту, як найістотніших в умовах ринкових відносин, запропонований маркетинговий підхід до формування стратегічного планування діяльності промислових підприємств відкриває нові можливості пошуку і реалізації резервів управління.
The paper systematizes and summarizes organizational and economic aspects of building a marketing system of industrial enterprises; observance of these aspects is the key to competitiveness. The authors focus on the problems of market, as the most significant in a market economy; proposed in the article marketing approach to the process of analysis of strategic planning of industrial activities opens up new possibilities of search and realization of reserves management.
Систематизированы и обобщены организационно-экономические аспекты построения системы сбыта промышленных предприятий, соблюдение которых является залогом конкурентоспособности предприятия. Авторами акцентируется внимание на проблемах сбыта, как самых существенных в условиях рыночных отношений, предложенный маркетинговый подход к процессу анализа стратегического планирования деятельности промышленных предприятий открывает новые возможности поиска и реализации резервов управления.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-14T11:54:06Z
2014-07-14T11:54:06Z
2013-04-11
 
Type Article
 
Identifier Пилипчук В. П. Маркетингові стратегічні рішення щодо розвитку дистрибуції промислових підприємств / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 15. – С. 95–102.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4700
 
Language uk