Запис Детальніше

Теоретичні засади стратегічного маркетингового планування

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні засади стратегічного маркетингового планування
 
Creator Куць, Наталія Вікторівна
 
Subject маркетинг
стратегія
стратегічне планування
маркетингове планування
marketing
strategy
strategic planning
marketing planning
маркетинг
стратегия
стратегическое планирование
маркетинговое планирование
339.138
 
Description У статті розглянуто питання сутності стратегії та стратегічного планування на підприємстві. Досліджено зв’язок стратегічного та маркетингового планування. Пропонуються напрями ефективного використання маркетингового планування на підприємстві.
This article discusses the nature of strategy and strategic planning at the enterprise. The relation between the strategic and marketing planning is researched in the paper. The directions of the effective use of marketing planning at the enterprise are presented in the work.
В статье рассматриваются вопросы сущности стратегии и стратегического планирования на предприятии. Исследуется связь стратегического и маркетингового планирования. Предлагаются направления эффективного использования маркетингового планирования на предприятии.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-14T12:00:19Z
2014-07-14T12:00:19Z
2013-04-16
 
Type Article
 
Identifier Куць Н. В. Теоретичні засади стратегічного маркетингового планування / Н. В. Куць // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 15. – С. 103–109.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4702
 
Language uk