Теоретичні засади стратегічного маркетингового планування
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні засади стратегічного маркетингового планування
|
|
Creator |
Куць, Наталія Вікторівна
|
|
Subject |
маркетинг
стратегія стратегічне планування маркетингове планування marketing strategy strategic planning marketing planning маркетинг стратегия стратегическое планирование маркетинговое планирование 339.138 |
|
Description |
У статті розглянуто питання сутності стратегії та стратегічного планування на підприємстві. Досліджено зв’язок стратегічного та маркетингового планування. Пропонуються напрями ефективного використання маркетингового планування на підприємстві.
This article discusses the nature of strategy and strategic planning at the enterprise. The relation between the strategic and marketing planning is researched in the paper. The directions of the effective use of marketing planning at the enterprise are presented in the work. В статье рассматриваются вопросы сущности стратегии и стратегического планирования на предприятии. Исследуется связь стратегического и маркетингового планирования. Предлагаются направления эффективного использования маркетингового планирования на предприятии. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-14T12:00:19Z
2014-07-14T12:00:19Z 2013-04-16 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Куць Н. В. Теоретичні засади стратегічного маркетингового планування / Н. В. Куць // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 15. – С. 103–109.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/4702 |
|
Language |
uk
|
|