Запис Детальніше

Бренд як актив: принципи створення і управління

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бренд як актив: принципи створення і управління
 
Creator Шевченко, Олена Леонідівна
 
Subject бренд
брендинг
активи бренда
управління активами бренда
капітал бренда
капіталізація
brand
branding
brand assets
brand assets managing
brand capital
capitalization
бренд
брендинг
активы бренда
управление активами бренда
капитал бренда
капитализация
339.138
 
Description У статті розглянуто роль і значення бренда як активу, розкрито основні принципи їхнього створення і управління. Визначено базові джерела формування активів бренда та умови їх капіталізації. Розкрито і проаналізовано фундаментальні етапи процесу управління активами бренда.
The role and meaning of brand as asset and main principles of their building and managing have been considered in the article. The basic sources of brand assets and conditions of their capitalization are defined. The fundamental stages in brand assets managing are researched and analyzed.
В статье рассмотрены роль и значение бренда как актива, раскрыты основные принципы их создания и управления. Определены базовые источники формирования активов бренда и условия их капитализации. Раскрыты и проанализированы фундаментальные этапы процесса управления активами бренда.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-14T12:08:15Z
2014-07-14T12:08:15Z
2013-04-24
 
Type Article
 
Identifier Шевченко О. Л. Бренд як актив: принципи створення і управління / О. Л. Шевченко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 15. – С. 109–114.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4703
 
Language uk