Запис Детальніше

Дослідження ринкових чинників впливу на ціноутворення

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження ринкових чинників впливу на ціноутворення
 
Creator Дугіна, Світлана Іванівна
 
Subject ціна
методи ціноутворення
вертикальне фіксування цін
price
methods of pricing
vertical price ficsation
цена
методы ценообразования
вертикальное фиксирование цен
338.53
 
Description Ціноутворення посідає одне з головних місць у маркетинговій діяльності фірми. У статті
підкреслено, що встановити ціну на товар не так просто на неї впливає низка чинників, якими фірма не може знехтувати. Перш ніж розробити стратегію формування ціни, фірма повинна проаналізувати всі чинники, що впливають на таке рішення.
Pricing is taking one of the main places in the marketing activities of the company. The article points out that the set of the product price is not so easy, it is influenced by a number of factors which the firm can not neglect. Before developing a strategy for pricing, the firm must consider all factors that affect this decision.
Ценообразование занимает одно из главных мест в маркетинговой деятельности фирмы. В статье подчеркнуто, что установить цену на товар не так просто на нее влияет ряд факторов, которыми фирма не может пренебречь. Прежде чем разработать стратегию формирования цены, фирма должна проанализировать все факторы, которые влияют на такое решение.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-15T08:47:55Z
2014-07-15T08:47:55Z
2012-09-10
 
Type Article
 
Identifier Дугіна С. І. Дослідження ринкових чинників впливу на ціноутворення / С. І. Дугіна // Вчені записки : зб. наук. прь. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 2. – С. 67–72.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4733
 
Language uk