Бренд у маркетингу як соціальний феномен
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бренд у маркетингу як соціальний феномен
|
|
Creator |
Шевченко, Олена Леонідівна
|
|
Subject |
бренд
маркетинг потреби цінності сприйняття споживач brand marketing wants values perception consumer бренд маркетинг потребности ценности восприятие потребитель 339.138 |
|
Description |
У статті розкрито і проаналізовано основні складові та зміст бренду з точки зору соціальних чинників. Визначено значення і вплив соціальних установок на процеси придбання і споживання брендів.
The article reveals and analyses main brand elements and brand essence according to the social factors. The meaning and the influence of social attitudes on purchase and consumption process of brands are determined. В статье рассмотрены и проанализированы основные составляющие и содержание бренда с точки зрения социальных факторов. Определено значение и влияние социальных установок на процессы приобретения и потребления брендов. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-15T08:54:48Z
2014-07-15T08:54:48Z 2012-09-14 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шевченко О. Л. Бренд у маркетингу як соціальний феномен / О. Л. Шевченко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 2. – С. 72–79.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4734 |
|
Language |
uk
|
|