Запис Детальніше

Бренд у маркетингу як соціальний феномен

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бренд у маркетингу як соціальний феномен
 
Creator Шевченко, Олена Леонідівна
 
Subject бренд
маркетинг
потреби
цінності
сприйняття
споживач
brand
marketing
wants
values
perception
consumer
бренд
маркетинг
потребности
ценности
восприятие
потребитель
339.138
 
Description У статті розкрито і проаналізовано основні складові та зміст бренду з точки зору соціальних чинників. Визначено значення і вплив соціальних установок на процеси придбання і споживання брендів.
The article reveals and analyses main brand elements and brand essence according to the social factors. The meaning and the influence of social attitudes on purchase and consumption process of brands are determined.
В статье рассмотрены и проанализированы основные составляющие и содержание бренда с точки зрения социальных факторов. Определено значение и влияние социальных установок на процессы приобретения и потребления брендов.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-15T08:54:48Z
2014-07-15T08:54:48Z
2012-09-14
 
Type Article
 
Identifier Шевченко О. Л. Бренд у маркетингу як соціальний феномен / О. Л. Шевченко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 2. – С. 72–79.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4734
 
Language uk