Запис Детальніше

Системні підходи у технологіях моніторингу в маркетингових системах управління запасами

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Системні підходи у технологіях моніторингу в маркетингових системах управління запасами
 
Creator Сметанюк, Т. Б.
 
Subject моніторинг
маркетинг
запаси
інформаційно-аналітичне забезпечення
розвиток підприємства
monitoring
marketing
supplies
information and analytical providing
development of enterprise
мониторинг
маркетинг
запасы
информационно-аналитическое обеспечение
развитие предприятия
65.014.1
 
Description У статті розглянуто можливості вдосконалення методології маркетингового моніторингу на базі принципів системності. На прикладі сфери управління запасами проаналізовано проблеми та варіанти запровадження кращих приктик у діяльності українських підприємств.
Possibilities of perfection of the marketing monitoring methodology and realization of system principles are considered in the article. The examples of control sphere of inventories are worked out in the paper. Problems and variants of introduction of the best practices are analysed in the work.
В статье рассмотрены возможности совершенствования методологии маркетингового мониторинга и реализации принципов системности. Проанализированы проблемы и варианты внедрения лучших практик в деятельности украинских предприятий. Проработаны примеры сферы управления запасами.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-15T10:47:14Z
2014-07-15T10:47:14Z
2012-09-09
 
Type Article
 
Identifier Сметанюк Т. Б. Системні підходи у технологіях моніторингу в маркетингових системах управління запасами / Т. Б. Сметанюк // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 2. – С. 123–129.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4745
 
Language uk