Управління портфелем брендів підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління портфелем брендів підприємств
|
|
Creator |
Шпір, М. Ф.
|
|
Subject |
маркетинг
портфель бренд брендінг marketing portfolio brand branding маркетинг портфель бренд брендинг 658.893 |
|
Description |
У статті критично опрацьовано підходи до забезпечення ефективності маркетингового управління портфелями брендів.
The article critically analyzes approaches to ensure the effectiveness of the marketing management of portfolio brands. В статье критически проанализированы подходы к обеспечению эффективности маркетингового управления портфелями брендов. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-15T10:52:31Z
2014-07-15T10:52:31Z 2012-09-24 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шпір М. Ф. Управління портфелем брендів підприємств / М. Ф. Шпір // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 2. – С. 129–134.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4746 |
|
Language |
uk
|
|