Запис Детальніше

Управління портфелем брендів підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління портфелем брендів підприємств
 
Creator Шпір, М. Ф.
 
Subject маркетинг
портфель
бренд
брендінг
marketing
portfolio
brand
branding
маркетинг
портфель
бренд
брендинг
658.893
 
Description У статті критично опрацьовано підходи до забезпечення ефективності маркетингового управління портфелями брендів.
The article critically analyzes approaches to ensure the effectiveness of the marketing management of portfolio brands.
В статье критически проанализированы подходы к обеспечению эффективности маркетингового управления портфелями брендов.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-15T10:52:31Z
2014-07-15T10:52:31Z
2012-09-24
 
Type Article
 
Identifier Шпір М. Ф. Управління портфелем брендів підприємств / М. Ф. Шпір // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 2. – С. 129–134.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4746
 
Language uk