Інструментарій інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку споживчих послуг та їх використання в управлінський діяльності вітчизняних підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інструментарій інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку споживчих послуг та їх використання в управлінський діяльності вітчизняних підприємств
|
|
Creator |
Ремезь, Юлія Борисівна
Remez, Yuliia Borysivna Ремез, Юлия Борисовна |
|
Subject |
маркетингові комунікації
споживчі послуги класифікація інструментарію маркетингових комунікацій мarketing сommunications сonsumer services classification tools of marketing communications маркетинговые коммуникации потребительские услуги классификация инструментария маркетинговых коммуникаций 658.8.007:330.341.44 |
|
Description |
У статті розглянуто класифікацію маркетингових комунікацій на ринку споживчих послуг, проаналізовано її особливості та класифікаційні ознаки. Проаналізовано рекламні та не рекламні складові інструменти маркетингових комунікацій.
The article deals with the classification of marketing communications in consumer services, analyzes its characteristics and classification features. The paper analyzes advertising and promotional component tools of marketing communications. В статье рассмотрена классификация маркетинговых коммуникаций на рынке потребительских услуг, проанализировано ее особенности и классификационные признаки. Проанализированы рекламные и не рекламные составляющие инструменты маркетинговых коммуникаций. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-22T12:06:45Z
2014-07-22T12:06:45Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ремезь Ю. Б. Інструментарій інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку споживчих послуг та їх використання в управлінський діяльності вітчизняних підприємств / Ю. Б. Ремезь // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 2. – С. 446–456.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4828 |
|
Language |
uk
|
|