Запис Детальніше

Інструментарій інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку споживчих послуг та їх використання в управлінський діяльності вітчизняних підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інструментарій інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку споживчих послуг та їх використання в управлінський діяльності вітчизняних підприємств
 
Creator Ремезь, Юлія Борисівна
Remez, Yuliia Borysivna
Ремез, Юлия Борисовна
 
Subject маркетингові комунікації
споживчі послуги
класифікація інструментарію маркетингових комунікацій
мarketing сommunications
сonsumer services
classification tools of marketing communications
маркетинговые коммуникации
потребительские услуги
классификация инструментария маркетинговых коммуникаций
658.8.007:330.341.44
 
Description У статті розглянуто класифікацію маркетингових комунікацій на ринку споживчих послуг, проаналізовано її особливості та класифікаційні ознаки. Проаналізовано рекламні та не рекламні складові інструменти маркетингових комунікацій.
The article deals with the classification of marketing communications in consumer services, analyzes its characteristics and classification features. The paper analyzes advertising and promotional component tools of marketing communications.
В статье рассмотрена классификация маркетинговых коммуникаций на рынке потребительских услуг, проанализировано ее особенности и классификационные признаки. Проанализированы рекламные и не рекламные составляющие инструменты маркетинговых коммуникаций.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-22T12:06:45Z
2014-07-22T12:06:45Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Ремезь Ю. Б. Інструментарій інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку споживчих послуг та їх використання в управлінський діяльності вітчизняних підприємств / Ю. Б. Ремезь // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 2. – С. 446–456.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4828
 
Language uk