Запис Детальніше

Глобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно-маркетингової діяльності

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Глобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно-маркетингової діяльності
 
Creator Циганкова, Тетяна Михайлівна
Завгородня, Тетяна Вікторівна
 
Subject глобальний бренд країни
брендінг
індекс національного бренда
індекс бренда країни
339.13
 
Description У статті досліджено технології створення та вимірювання сили бренда країни. доведено, що існуючий підхід до формування міжнародного рейтингу брендів держав потребує методичного та організаційного вдосконалення. Запропоновано пріоритетні напрями
створення позитивного іміджу України та формування усталеного бренду у форматі визначення глобального індексу національного
бренда.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-22T13:22:44Z
2014-07-22T13:22:44Z
2011-03-01
 
Type Article
 
Identifier Циганкова Т. М. Глобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно-маркетингової діяльності / Т. М. Циганкова, Т. В. Завгородня // Міжнародна економічна політика. — 2011. – Вип. № 1-2. – С. 5-31.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4829
 
Language uk