Глобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно-маркетингової діяльності
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Глобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно-маркетингової діяльності
|
|
Creator |
Циганкова, Тетяна Михайлівна
Завгородня, Тетяна Вікторівна |
|
Subject |
глобальний бренд країни
брендінг індекс національного бренда індекс бренда країни 339.13 |
|
Description |
У статті досліджено технології створення та вимірювання сили бренда країни. доведено, що існуючий підхід до формування міжнародного рейтингу брендів держав потребує методичного та організаційного вдосконалення. Запропоновано пріоритетні напрями створення позитивного іміджу України та формування усталеного бренду у форматі визначення глобального індексу національного бренда. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-22T13:22:44Z
2014-07-22T13:22:44Z 2011-03-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Циганкова Т. М. Глобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно-маркетингової діяльності / Т. М. Циганкова, Т. В. Завгородня // Міжнародна економічна політика. — 2011. – Вип. № 1-2. – С. 5-31.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4829 |
|
Language |
uk
|
|