Взаємозв’язок інноваційної та маркетингової діяльності в підприємствах аграрного сектору
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Взаємозв’язок інноваційної та маркетингової діяльності в підприємствах аграрного сектору
|
|
Creator |
Блюмська, К. В.
|
|
Subject |
інновація
інноваційна діяльність маркетинг маркетинговий інструментарій аграрна сфера ринкова економіка innovation marketing marketing tools agriculture market economy инновация инновационная деятельность маркетинг маркетинговый инструментарий аграрная сфера рыночная экономика 339.138:631.1 |
|
Description |
Стаття присвячена вивченню особливостей господарської діяльності в аграрному секторі та їх впливу на інноваційні процеси. Визначено основні чинники впливу на інноваційну діяльність сільськогосподарського виробництва, зокрема на його маркетингову складову. В роботі розкрито сутність ролі маркетингу безпосередньо у сільському господарстві та визначені основні можливості та перспективи, що надає маркетингова діяльність аграрному сектору. Встановлено взаємозв’язок між інноваційною та маркетинговою діяльністю, як передумови формування інноваційного маркетингу.
This article is devoted to studying the peculiarities of economic activity in agriculture and their impact on innovation processes. The basic factors influence the innovation of agricultural production, particularly in its marketing component. The paper reveals the essence of the role of marketing directly in agriculture and identified key challenges and opportunities, providing marketing activities agricultural sector. The interrelation between innovation and marketing activity, as a prerequisite for the formation of innovative marketing. Статья посвящена изучению особенностей хозяйственной деятельности в аграрном секторе и их влиянию на инновационные процессы. Определены основные факторы влияния на инновационную деятельность сельскохозяйственного производства, в частности на его маркетинговую составляющую. В работе раскрывается сущность роли маркетинга непосредственно в сельском хозяйстве и определены основные возможности и перспективы, которые предоставляет маркетинговая деятельность аграрному сектору. Установлена взаимосвязь между инновационной и маркетинговой деятельностью, как предпосылки формирования инновационного маркетинга. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-07-23T07:12:57Z
2014-07-23T07:12:57Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Блюмська К. В. Взаємозв’язок інноваційної та маркетингової діяльності в підприємствах аграрного сектору / К. В. Блюмська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 2. – С. 6-12.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4832 |
|
Language |
uk
|
|