Запис Детальніше

Взаємозв’язок інноваційної та маркетингової діяльності в підприємствах аграрного сектору

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Взаємозв’язок інноваційної та маркетингової діяльності в підприємствах аграрного сектору
 
Creator Блюмська, К. В.
 
Subject інновація
інноваційна діяльність
маркетинг
маркетинговий інструментарій
аграрна сфера
ринкова економіка
innovation
marketing
marketing tools
agriculture
market economy
инновация
инновационная деятельность
маркетинг
маркетинговый инструментарий
аграрная сфера
рыночная экономика
339.138:631.1
 
Description Стаття присвячена вивченню особливостей господарської діяльності в аграрному секторі та їх впливу на інноваційні процеси. Визначено основні чинники впливу на інноваційну діяльність сільськогосподарського виробництва, зокрема на його маркетингову складову. В роботі розкрито сутність ролі маркетингу безпосередньо у сільському господарстві та визначені основні можливості та перспективи, що надає маркетингова діяльність аграрному сектору. Встановлено взаємозв’язок між інноваційною та маркетинговою діяльністю, як передумови формування інноваційного маркетингу.
This article is devoted to studying the peculiarities of economic activity in agriculture and their impact on innovation processes. The basic factors influence the innovation of agricultural production, particularly in its marketing component. The paper reveals the essence of the role of marketing directly in agriculture and identified key challenges and opportunities, providing marketing activities agricultural sector. The interrelation between innovation and marketing activity, as a prerequisite for the formation of innovative marketing.
Статья посвящена изучению особенностей хозяйственной деятельности в аграрном секторе и их влиянию на инновационные процессы. Определены основные факторы влияния на инновационную деятельность сельскохозяйственного производства, в частности на его маркетинговую составляющую. В работе раскрывается сущность роли маркетинга непосредственно в сельском хозяйстве и определены основные возможности и перспективы, которые предоставляет маркетинговая деятельность аграрному сектору. Установлена взаимосвязь между инновационной и маркетинговой деятельностью, как предпосылки формирования инновационного маркетинга.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-23T07:12:57Z
2014-07-23T07:12:57Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Блюмська К. В. Взаємозв’язок інноваційної та маркетингової діяльності в підприємствах аграрного сектору / К. В. Блюмська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 2. – С. 6-12.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4832
 
Language uk