Запис Детальніше

Методичний підхід до формування іміджевої політики підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичний підхід до формування іміджевої політики підприємств
 
Creator Гатило, В. П.
 
Subject імідж підприємства
комунікації
іміджева політика
ринок праці
паспорт підприємства
company image
communications
branding policy
labor market
passport business
имидж предприятия
коммуникации
имиджевая политика
рынок труда
паспорт предприятия
331.1
 
Description У сучасних умовах підвищення конкуренції очевидна необхідність активізації вивчення суб’єктивних уявлень, імпліцитних уявлень співробітника у контексті організації, що дає змогу формувати позитивний імідж підприємства на ринку праці. Дана робота присвячена поглибленню теоретичних засад, розробці методичних рекомендацій щодо формування іміджевої політики підприємств.
In modern conditions, increased competition obvious need to intensify the study of subjective representations, implicitly representations in the context of employee organizations, which enables to form a positive image on the labor market. This work is dedicated to deepening theoretical principles; establish guidelines for the formation of image of the business.
В современных условиях повышения конкуренции
очевидна необходимость активизации изучения субъективных представлений, имплицитных представлений сотрудника в контексте организации, что позволяет формировать положительный имидж предприятия на рынке труда. Данная работа посвящена углублению теоретических основ, разработке методических рекомендаций по формированию имиджевой политики предприятий.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-07-24T06:51:14Z
2014-07-24T06:51:14Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Гатило В. П. Методичний підхід до формування іміджевої політики підприємств / В. П. Гатило // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 2. – С. 273-281.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4859
 
Language uk