Запис Детальніше

Компетентнісний підхід до організації роботи торговельного персоналу в системі управління продажем підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Компетентнісний підхід до організації роботи торговельного персоналу в системі управління продажем підприємства
 
Creator Данніков, Олег Володимирович
 
Subject маркетинг
управління продажем
компетентнісний підхід
система продажу
учасники маркетингового каналу
торговий персонал
інтелектуальний капітал
людський капітал
marketing
sales management
competence approach
system of sales
participants of marketing channel
auction personnel
intellectual capital
human capital
маркетинг
управление продажами
компетентностный подход
система продаж
участники маркетингового канала
торговый персонал
интеллектуальный капитал
человеческий капитал
658.8: 339.138
 
Description Запропонований підхід до управління маркетинговою і збутовою діяльністю підприємства має на меті становлення її торговельної діяльності, як процесу в рамках єдиних маркетингових, комерційних, ринкових та корпоративних цілей і стратегій. Це в свою чергу вимагає відповідних трансформацій якісних і кількісних характеристик торгового персоналу, а саме, формування та розвиток людського капіталу, як найціннішого активу компанії. Адже саме він є одним із головних елементів здійснення програм продажу компанії, оскільки є ланкою, що пов’язує підприємства із споживачами, засобом донесення до них створених маркетингових цінностей, обличчям підприємства, постачальником інформації, шукачем нових ринків і споживачів.
The proposed approach to the management of marketing and sales activities of the company is aimed at the establishment of its trading activities, as a process in the framework of a unified marketing, commercial, market and corporate goals and strategies. This in turn requires appropriate transformation of qualitative and quantitative characteristics of the sales staff, namely, the formation and development of human capital as the most valuable asset of the company. After all, it is one of the main elements of the company's sales programs, as a link, which connects businesses with consumers, through the reporting to them the created marketing value, the face of the enterprise, supplier information, seeker of new markets and consumers.
Предложенный подход к управлению маркетинговой и сбытовой деятельностью
предприятия имеет целью становление ее торговой деятельности, как процесса в рамках единых маркетинговых, коммерческих, рыночных и корпоративных целей и стратегий. Это в свою очередь требует соответствующих трансформаций качественных и количественных характеристик торгового персонала, а именно, формирование и развитие человеческого капитала, как самого ценного актива компании. Ведь именно он является одним из главных элементов осуществления программ продаж компании, как звено, которое связывает предприятия с потребителями, посредством донесения к ним созданных маркетинговых ценностей, лицом предприятия, поставщиком информации, искателем новых рынков и потребителей.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-08-12T12:28:04Z
2014-08-12T12:28:04Z
2013-10-05
 
Type Article
 
Identifier Данніков О. В. Компетентнісний підхід до організації роботи торговельного персоналу в системі управління продажем підприємства / О. В. Данніков // Cоціально-трудові відносини: теорія та практика : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – № 2. – С. 52-60.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4899
 
Language uk