Маркетинг у сфері вищої освіти: досвід США
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг у сфері вищої освіти: досвід США
|
|
Creator |
Фокс, Карен Ф. А.
|
|
Subject |
маркетинг вищої освіти
спонсорський маркетинг вступний менеджмент Інтернет-маркетинг імідж університету |
|
Description |
У статті розглянуто сутність та еволюцію теорії і практики маркетингу вищої освіти у США, дано обґрунтування необхідності застосування маркетингового підходу для ведення ефективної освітньої діяльності університетів. Виокремлено новітні теоретичні та практичні розробки у сфері маркетингу вищої освіти США, проаналізовано успішний досвід провідних американських університетських закладів щодо поліпшення власного іміджу. Оцінено сучасні виклики для американської вищої школи та способи реагування на них у системі освітнього маркетингу.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-08-22T08:20:28Z
2014-08-22T08:20:28Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Фокс К. Маркетинг у сфері вищої освіти: досвід США / Карен Фокс // Університетська освіта. - 2012. - № 2. – С. 8-12.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4938 |
|
Language |
uk
|
|