Запис Детальніше

Маркетинг у сфері вищої освіти: досвід США

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг у сфері вищої освіти: досвід США
 
Creator Фокс, Карен Ф. А.
 
Subject маркетинг вищої освіти
спонсорський маркетинг
вступний менеджмент
Інтернет-маркетинг
імідж університету
 
Description У статті розглянуто сутність та еволюцію теорії і практи­ки маркетингу вищої освіти у США, дано обґрунтування необхідності застосування маркетингового підходу для ведення ефективної освітньої діяльності університетів. Виокремлено новітні теоретичні та практичні розробки у сфері маркетингу вищої освіти США, проаналізовано успішний досвід провідних американських університетських закладів щодо поліпшення власного іміджу. Оцінено сучасні виклики для американської вищої школи та способи реагування на них у системі освітнього маркетингу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-08-22T08:20:28Z
2014-08-22T08:20:28Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Фокс К. Маркетинг у сфері вищої освіти: досвід США / Карен Фокс // Університетська освіта. - 2012. - № 2. – С. 8-12.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4938
 
Language uk