Запис Детальніше

Організація та зміст аудиторної роботи в дослідницьких університетах

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація та зміст аудиторної роботи в дослідницьких університетах
 
Creator Антонюк, Лариса Леонтіївна
Сацик, Володимир Іванович
 
Subject аудиторна робота
дослідницький університет
глобальні компетенції
вміння і навички XXI ст.
навчання на основі досліджень
мотивація навчальної діяльності студента
відкрита освіта
 
Description У статті досліджено організаційні засади та зміст аудиторної роботи в дослідницьких університетах світового класу, обґрунтовано її роль та місце в забезпеченні сучасних студентів глобальними компетенціями, яким відповідають вміння і навички XXI ст. Визначено ключову пріоритетність навчальної та викладацької діяльності для ефективного оволодіння глобальними компетенціями і висвітлено стратегії провідних університетів світу у цій сфері. Систематизовано ефективні моделі і методи активізації аудиторного навчання на основі досліджень, наявні підходи до оцінювання аудиторної роботи та мотиваційні чинники продуктивної навчальної діяльності студентів в аудиторії. Виокремлено світові тенденції інформатизації вищої школи та показано внесок відкритої освіти у розбудову дослідницького потенціалу університетів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-08-22T12:21:48Z
2014-08-22T12:21:48Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Антонюк Л. Організація та зміст аудиторної роботи в дослідницьких / Лариса Антонюк, Володимир Сацик // Університетська освіта. - 2012. - № 2. – С. 32-43.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4943
 
Language uk