Організація та зміст аудиторної роботи в дослідницьких університетах
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організація та зміст аудиторної роботи в дослідницьких університетах
|
|
Creator |
Антонюк, Лариса Леонтіївна
Сацик, Володимир Іванович |
|
Subject |
аудиторна робота
дослідницький університет глобальні компетенції вміння і навички XXI ст. навчання на основі досліджень мотивація навчальної діяльності студента відкрита освіта |
|
Description |
У статті досліджено організаційні засади та зміст аудиторної роботи в дослідницьких університетах світового класу, обґрунтовано її роль та місце в забезпеченні сучасних студентів глобальними компетенціями, яким відповідають вміння і навички XXI ст. Визначено ключову пріоритетність навчальної та викладацької діяльності для ефективного оволодіння глобальними компетенціями і висвітлено стратегії провідних університетів світу у цій сфері. Систематизовано ефективні моделі і методи активізації аудиторного навчання на основі досліджень, наявні підходи до оцінювання аудиторної роботи та мотиваційні чинники продуктивної навчальної діяльності студентів в аудиторії. Виокремлено світові тенденції інформатизації вищої школи та показано внесок відкритої освіти у розбудову дослідницького потенціалу університетів.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-08-22T12:21:48Z
2014-08-22T12:21:48Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Антонюк Л. Організація та зміст аудиторної роботи в дослідницьких / Лариса Антонюк, Володимир Сацик // Університетська освіта. - 2012. - № 2. – С. 32-43.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4943 |
|
Language |
uk
|
|