Запис Детальніше

Хорор маркетинг: модель впливу на споживачів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Хорор маркетинг: модель впливу на споживачів
 
Creator Окландер, Ігор
 
Subject 378.091.26: 339.138(07)
 
Description У статті розкривається стан наукової думки у сфері теорії мотивації, запропоновано ввести в науковий обіг категорію хоррор маркетинг, розроблено модель впливу на споживача за допомогою емоцій страху.
The article deals with the state of scientific thought in the theory of motivation, proposes the category of horror marketing, developes the model of impact on consumers with the emotions of fear.
В статье раскрывается состояние научной мысли в сфере теории мотивации, предложено ввести в научный оборот категорию хоррор маркетинг, разработана модель влияния на потребителей с помощью эмоций страха.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-08T10:47:33Z
2014-10-08T10:47:33Z
2010-03
 
Type Article
 
Identifier Окландер І. Хорор маркетинг: модель впливу на споживачів / Ігор Окландер // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. – С. 10-12.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5029
 
Language uk