Запис Детальніше

Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентоспроможності продукції

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентоспроможності продукції
 
Creator Орлов, П. А.
 
Subject 33:334
 
Description У статті проведено аналіз робіт провідних учених, присвячених становленню соціально відповідального маркетингу. Особистий внесок автора: підхід до вирішення цієї важливої проблеми. Показано вплив державного регулювання економіки на становлення соціально відповідального маркетингу і конкурентоспроможність вітчизняної продукції з урахуванням наслідків фінансово економічної кризи.
The article analyzes the work of leading scientists, dealing with the establishment of socially-responsible marketing. The author's approach to this important issue is presented in the work. The article shows the impact of state regulation of the economy on the development of social-responsible marketing and competitiveness of domestic products, taking into account the lessons of financial-economic crisis.
В статье дан анализ работ ведущих ученых, посвященных становлению социально-ответственного маркетинга. Обоснован авторский подход к решению этой важной проблемы. Показано влияние государственного регулирования экономики на становление социально-ответственного маркетинга и на конкурентоспособность отечественной продукции
с учетом уроков финансово-экономического кризиса.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-08T12:03:03Z
2014-10-08T12:03:03Z
2010-03
 
Type Article
 
Identifier Орлов П. Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентоспроможності продукції / Петро Орлов // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. – С. 25-31.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5032
 
Language uk