Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентоспроможності продукції
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентоспроможності продукції
|
|
Creator |
Орлов, П. А.
|
|
Subject |
33:334
|
|
Description |
У статті проведено аналіз робіт провідних учених, присвячених становленню соціально відповідального маркетингу. Особистий внесок автора: підхід до вирішення цієї важливої проблеми. Показано вплив державного регулювання економіки на становлення соціально відповідального маркетингу і конкурентоспроможність вітчизняної продукції з урахуванням наслідків фінансово економічної кризи.
The article analyzes the work of leading scientists, dealing with the establishment of socially-responsible marketing. The author's approach to this important issue is presented in the work. The article shows the impact of state regulation of the economy on the development of social-responsible marketing and competitiveness of domestic products, taking into account the lessons of financial-economic crisis. В статье дан анализ работ ведущих ученых, посвященных становлению социально-ответственного маркетинга. Обоснован авторский подход к решению этой важной проблемы. Показано влияние государственного регулирования экономики на становление социально-ответственного маркетинга и на конкурентоспособность отечественной продукции с учетом уроков финансово-экономического кризиса. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-10-08T12:03:03Z
2014-10-08T12:03:03Z 2010-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Орлов П. Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентоспроможності продукції / Петро Орлов // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. – С. 25-31.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5032 |
|
Language |
uk
|
|