Запис Детальніше

Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій"

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій"
 
Creator Каніщенко, Олена
Доця, Тетяна
 
Subject світовий товарний ринок
високобрендований ринок
брендовий товар
споживчі мотивації
товарна пропозиція
позиціонування
339.94
 
Description У статті досліджено специфіку споживчих мотивацій на високобрендованих товарних ринках і визначено фактори міжнародного позиціонування українського брендового алкоголю, насамперед коньяків, у міжнародному економічному просторі.
In the article the specificity of consumer motivations in highly branded commodity markets was researched and the factors of international positioning of the Ukrainian brand alcohol, particularly cognacs, in international economic space are determined.
В статье исследована специфика потребительских мотиваций на высокобрендированных товарных рынках и определены факторы международного позиционирования украинского брендового алкоголя, в первую очередь, коньяков, в международном экономическом пространстве.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-08T12:23:49Z
2014-10-08T12:23:49Z
2010-03
 
Type Article
 
Identifier Каніщенко О. Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій" / Олена Каніщенко, Тетяна Доця // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. – С. 32-35.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5033
 
Language uk