Запис Детальніше

Корпоративний бренд: сутність та особливості

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Корпоративний бренд: сутність та особливості
 
Creator Зозульов, Олександр Вікторович
Григораш, Марина
 
Subject брендинг
корпоративний бренд
товарний бренд
658.012
 
Description Проаналізовано сутність корпоративного бренду, визначено його особливості, проведено порівняльний аналіз із товарним брендом.
The nature of corporate brand is analyzed, its features are determined in the article. The comparative analysis of the product and corporate brands is made in the paper.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-08T12:36:15Z
2014-10-08T12:36:15Z
2010-03
 
Type Article
 
Identifier Зозульов О. Корпоративний бренд: сутність та особливості / Олександр Зозульов, Марина Григораш // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. – С. 36-42.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5034
 
Language uk