Корпоративний бренд: сутність та особливості
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Корпоративний бренд: сутність та особливості
|
|
Creator |
Зозульов, Олександр Вікторович
Григораш, Марина |
|
Subject |
брендинг
корпоративний бренд товарний бренд 658.012 |
|
Description |
Проаналізовано сутність корпоративного бренду, визначено його особливості, проведено порівняльний аналіз із товарним брендом.
The nature of corporate brand is analyzed, its features are determined in the article. The comparative analysis of the product and corporate brands is made in the paper. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-10-08T12:36:15Z
2014-10-08T12:36:15Z 2010-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зозульов О. Корпоративний бренд: сутність та особливості / Олександр Зозульов, Марина Григораш // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. – С. 36-42.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5034 |
|
Language |
uk
|
|