Запис Детальніше

Інноваційно-інституційні інструменти нечесної конкурентної боротьби як елементи міжнародного маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційно-інституційні інструменти нечесної конкурентної боротьби як елементи міжнародного маркетингу
 
Creator Флейчук, Марія
 
Subject метатехнології
"високі гуманітарні технології"
конкурентоспроможність економіки
стратегії "трансплантації" інститутів
metatechnologies
"high hume" technologies
economy competitiveness
strategy of institutions "transplantation"
33:332
 
Description Розглянуто проблеми застосування метатехнологій у глобальному середовищі; проаналізовано методи "трансплантації" інститутів у межах міжнародних напівлегальних стратегій завоювання нових ринків збуту.
The problems of "high hume" technology used in the global environment are considered. The methods of institution "transplantation" within international quasi legal strategies for the new markets expansion are analyzed in the paper.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-17T09:19:02Z
2014-10-17T09:19:02Z
2010-03
 
Type Article
 
Identifier Флейчук М. Інноваційно-інституційні інструменти нечесної конкурентної боротьби як елементи міжнародного маркетингу / Марія Флейчук // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. – С. 56-61.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5052
 
Language uk