Інноваційно-інституційні інструменти нечесної конкурентної боротьби як елементи міжнародного маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інноваційно-інституційні інструменти нечесної конкурентної боротьби як елементи міжнародного маркетингу
|
|
Creator |
Флейчук, Марія
|
|
Subject |
метатехнології
"високі гуманітарні технології" конкурентоспроможність економіки стратегії "трансплантації" інститутів metatechnologies "high hume" technologies economy competitiveness strategy of institutions "transplantation" 33:332 |
|
Description |
Розглянуто проблеми застосування метатехнологій у глобальному середовищі; проаналізовано методи "трансплантації" інститутів у межах міжнародних напівлегальних стратегій завоювання нових ринків збуту.
The problems of "high hume" technology used in the global environment are considered. The methods of institution "transplantation" within international quasi legal strategies for the new markets expansion are analyzed in the paper. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-10-17T09:19:02Z
2014-10-17T09:19:02Z 2010-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Флейчук М. Інноваційно-інституційні інструменти нечесної конкурентної боротьби як елементи міжнародного маркетингу / Марія Флейчук // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. – С. 56-61.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5052 |
|
Language |
uk
|
|