Запис Детальніше

Інформаційна концепція маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційна концепція маркетингу
 
Creator Литовченко, Ірина
 
Subject 316.42
 
Description Перехід людства до епохи інформаційних технологій продемонстрував дедалі зростаючий вплив нових факторів, які необхідно враховувати в маркетингу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-17T10:44:37Z
2014-10-17T10:44:37Z
2010-03
 
Type Article
 
Identifier Литовченко І. Інформаційна концепція маркетингу / Ірина Литовченко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. – С. 64-67.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5054
 
Language uk