Еволюція маркетингової політики на ринку вина України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Еволюція маркетингової політики на ринку вина України
|
|
Creator |
Доронін, Василь
|
|
Subject |
33:339.3
|
|
Description |
Простір без відчуттів і майстерності - це помітний вакуум, наявність абстрактної форми, але без суттєвого наповнення. Через поєднання простору, сили природи та майстерності винороби наповнюють форму виноградного соку змістом та істиною вина. Це означає, що винопродукт, який з давніх часів, ще до становлення маркетингу як науки, позиціонував себе не як виражений формою продукт, а як мистецтво, що має зміст.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-10-20T08:42:25Z
2014-10-20T08:42:25Z 2010-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Доронін В. Еволюція маркетингової політики на ринку вина України / Василь Доронін // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 29-31.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5062 |
|
Language |
uk
|
|