Оцінка конкурентоспроможності підприємств машинобудування
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка конкурентоспроможності підприємств машинобудування
|
|
Creator |
Луцій, Олександр
Весперіс, Світлана |
|
Subject |
конкурентоспроможність
оцінка рівня конкурентоспроможності інтегральний показник конкурентоспроможності радар конкурентоспроможності competitiveness estimation of level of competitiveness integral index of competitiveness radar of competitiveness конкурентоспособность оценка уровня конкурентоспособности интегральный показатель конкурентоспособности радар конкурентоспособности 339.137.2 |
|
Description |
У межах статті проведено ґрунтовний аналіз об'єктів дослідження, який дозволив з'ясувати головні проблеми сучасних вагоноремонтних заводів. Такими проблемами виявились обмеженість функцій, які реалізуються маркетинговою службою підприємств; відсутність єдиної інформаційної мережі підприємства; обмеженість функцій, які реалізуються службою контролю якості продукції.
Within the article an excellent analysis of the objects of study is provided, which allows to find out the main problems of today's car-repair plants. Such problems are the limited functions that are implemented by marketing service companies; the absence of a single information network; the limited functions that are implemented by the service quality control. В пределах статьи проведен обстоятельный анализ объектов исследования, который позволил выяснить главные проблемы современных вагоноремонтных заводов. Такими проблемами являются ограниченность функций, которые реализуются маркетинговой службой предприятий; отсутствие единственной информационной сети предприятия; ограниченность функций, которые реализуются службой контроля качества продукции. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-10-20T10:54:21Z
2014-10-20T10:54:21Z 2010-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Луцій О. Оцінка конкурентоспроможності підприємств машинобудування / Олександр Луцій, Світлана Весперіс // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 32–38.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5064 |
|
Language |
uk
|
|