Запис Детальніше

Оцінка конкурентоспроможності підприємств машинобудування

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка конкурентоспроможності підприємств машинобудування
 
Creator Луцій, Олександр
Весперіс, Світлана
 
Subject конкурентоспроможність
оцінка рівня конкурентоспроможності
інтегральний показник конкурентоспроможності
радар конкурентоспроможності
competitiveness
estimation of level of competitiveness
integral index of competitiveness
radar of competitiveness
конкурентоспособность
оценка уровня конкурентоспособности
интегральный показатель конкурентоспособности
радар конкурентоспособности
339.137.2
 
Description У межах статті проведено ґрунтовний аналіз об'єктів дослідження, який дозволив з'ясувати головні проблеми сучасних вагоноремонтних заводів. Такими проблемами виявились обмеженість функцій, які реалізуються маркетинговою службою підприємств; відсутність єдиної інформаційної мережі підприємства; обмеженість функцій, які реалізуються службою контролю якості продукції.
Within the article an excellent analysis of the objects of study is provided, which allows to find out the main problems of today's car-repair plants. Such problems are the limited functions that are implemented by marketing service companies; the absence of a single information network; the limited functions that are implemented by the service quality control.
В пределах статьи проведен обстоятельный анализ объектов исследования, который позволил выяснить главные проблемы современных вагоноремонтных заводов. Такими проблемами являются ограниченность функций, которые реализуются маркетинговой службой предприятий; отсутствие единственной информационной сети предприятия; ограниченность функций, которые реализуются службой контроля качества продукции.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-20T10:54:21Z
2014-10-20T10:54:21Z
2010-09
 
Type Article
 
Identifier Луцій О. Оцінка конкурентоспроможності підприємств машинобудування / Олександр Луцій, Світлана Весперіс // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 32–38.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5064
 
Language uk