Формування каналів збуту в міжнародному туризмі
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування каналів збуту в міжнародному туризмі
|
|
Creator |
Сахарова, Тетяна
|
|
Subject |
33:339.16
|
|
Description |
У статті розглянуто особливості формування збутових каналів у міжнародному туризмі, специфіку встановлення взаємовідносин між суб'єктами туристичного ринку, зокрема, між виробниками туристичних послуг, туристичними операторами, туристичними агентами і споживачами туристичного продукту.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-10-20T11:05:39Z
2014-10-20T11:05:39Z 2010-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сахарова Т. Формування каналів збуту в міжнародному туризмі / Тетяна Сахарова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 39–42.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5065 |
|
Language |
uk
|
|