Запис Детальніше

Формування каналів збуту в міжнародному туризмі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування каналів збуту в міжнародному туризмі
 
Creator Сахарова, Тетяна
 
Subject 33:339.16
 
Description У статті розглянуто особливості формування збутових каналів у міжнародному туризмі, специфіку встановлення взаємовідносин між суб'єктами туристичного ринку, зокрема, між виробниками туристичних послуг, туристичними операторами, туристичними агентами і споживачами туристичного продукту.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-20T11:05:39Z
2014-10-20T11:05:39Z
2010-09
 
Type Article
 
Identifier Сахарова Т. Формування каналів збуту в міжнародному туризмі / Тетяна Сахарова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 39–42.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5065
 
Language uk