Запис Детальніше

Системно-рефлексивний маркетинг у сучасному підприємництві

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Системно-рефлексивний маркетинг у сучасному підприємництві
 
Creator Длігач, Андрій Олександрович
Dligach, Andriy
Длигач, Андрей Александрович
 
Subject маркетинг
стратегічний маркетинг
глобалізація
ринкове середовище
системно-рефлексивний маркетинг
marketing
strategic marketing
globalization
market environment
system reflective marketing
маркетинг
стратегический маркетинг
глобализация
рыночная среда
рефлексия
системно-рефлексивный маркетинг
рефлексія
339.138
 
Description У статті розглянуто парадигму стратегічного маркетингу, що враховує глобалізацію ринкового середовища. Розглядаються періоди розвитку і трансформації ролі маркетингу в підприємницькій діяльності. Пропонуються шляхи вирішення проблем сучасного маркетингу через впровадження системно-рефлексивного маркетингу, що передбачає створення механізмів узгодження інтересів суб'єктів ринкових відносин.
The article focuses on the paradigm of strategic marketing considering the globalization of the market environment. The article concerns with the periods of marketing development and transformation of its role in business; offers solutions to the modern marketing problems through the introduction of the system reflexive marketing which provides the development of mechanisms to coordinate the interests of the subjects of market relations.
В статье рассмотрена парадигма стратегического маркетинга, учитывающая глобализацию рыночной среды. Рассматриваются периоды развития и трансформация роли маркетинга в предпринимательской деятельности. Предлагаются пути решения проблем современного маркетинга через внедрение системнорефлексивного маркетинга, который предусматривает создание механизмов согласования интересов субъектов рыночных отношений.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-20T11:56:39Z
2014-10-20T11:56:39Z
2010-09
 
Type Article
 
Identifier Длігач А. Системно-рефлексивний маркетинг у сучасному підприємництві / Андрій Длігач // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 43–47.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5066
 
Language uk