Запис Детальніше

Маркетинг в управлінні підприємством: ретроспектива поглядів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг в управлінні підприємством: ретроспектива поглядів
 
Creator Клівець, Павло
Нечепуренко, Денис О.
 
Subject маркетинг
стратегії
дослідження ринку
соціологічне опитування
marketing
market research
strategy
public opinion polls
маркетинг
стратегии
исследование рынка
социологический опрос
330.8
 
Description У 2000 р. було проведено опитування керівників понад 300 підприємств України. Питання анкети стосувались ролі маркетингу в управлінні. Через десять років з тієї самою анкетою було проведено інтерв'ювання молодих управлінців. Зіставлення відповідей виявилось на користь менш досвідченої, однак прогресивної молоді, погляди якої мали більшу маркетингову орієнтацію.
In 2000 a survey of 300 managers of enterprises in Ukraine was conducted, in particular, on the role of marketing in the management, and ten years later on the same questionnaire were interviewed young managers. A comparison of the responses appeared to benefit less experienced, but progressive youth whose views had a great marketing orientation.
В 2000 г. проведен опрос руководителей 300 предприятий Украины, в частности, о роли маркетинга в управлении, а через десять лет по вопросам той же анкеты были опрошены молодые управленцы. Сопоставление ответов оказалось на пользу менее опытной, но прогрессивной молодежи, взгляды которой имели большую маркетинговую ориентацию.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-20T12:23:32Z
2014-10-20T12:23:32Z
2010-09
 
Type Article
 
Identifier Клівець П. Маркетинг в управлінні підприємством: ретроспектива поглядів / Павло Клівець, Денис Нечепуренко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 48–51.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5067
 
Language uk