Бренд держави: особливості формування національного бренду
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бренд держави: особливості формування національного бренду
|
|
Creator |
Антонюк, Ольга
|
|
Subject |
33:330
|
|
Description |
У статті розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних кампаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України.
The paper presents the notion and contemporary specificities of national branding. The parameters of formation and estimation of national brand are shown in the article. Examples of effective foreign campaigns are given and recommendations for promotion of national brand of Ukraine are proposed in the work. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-10-21T06:56:41Z
2014-10-21T06:56:41Z 2010-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Антонюк О. Бренд держави: особливості формування національного бренду / Ольга Антонюк // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 52–54.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5068 |
|
Language |
uk
|
|