Запис Детальніше

Бренд держави: особливості формування національного бренду

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бренд держави: особливості формування національного бренду
 
Creator Антонюк, Ольга
 
Subject 33:330
 
Description У статті розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних кампаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України.
The paper presents the notion and contemporary specificities of national branding. The parameters of formation and estimation of national brand are shown in the article. Examples of effective foreign campaigns are given and recommendations for promotion of national brand of Ukraine are proposed in the work.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-21T06:56:41Z
2014-10-21T06:56:41Z
2010-09
 
Type Article
 
Identifier Антонюк О. Бренд держави: особливості формування національного бренду / Ольга Антонюк // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 52–54.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5068
 
Language uk