Запис Детальніше

Соціальна відповідальність як конкурентна перевага розвитку українського бізнесу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціальна відповідальність як конкурентна перевага розвитку українського бізнесу
 
Creator Шацьких, Катерина
 
Subject 33:330
 
Description Розглянуто основні аспекти конкурентоспроможності підприємства, основані на соціально-етичних принципах. Виявлено взаємозв'язок між концепцією соціально-етичного маркетингу та соціальною відповідальністю бізнесу.
The paper considers the main aspects of competitiveness that are based on social and ethical principles. Relationship of concept of the social marketing and social responsibility is studied in the work.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-21T07:08:35Z
2014-10-21T07:08:35Z
2010-09
 
Type Article
 
Identifier Шацьких К. Соціальна відповідальність як конкурентна перевага розвитку українського бізнесу / Катерина Шацьких // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 55–58.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5069
 
Language uk