Ефективне управління ризиками – важливий чинник формування сили банківського бренду
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ефективне управління ризиками – важливий чинник формування сили банківського бренду
|
|
Creator |
Старостіна, Алла
Кравченко, Володимир Шмиглюк, Дар’я |
|
Subject |
336:334
|
|
Description |
Ефективне управління ризиками в економіці взагалі та в такій її ключовій сфері, як банківська зокрема, є одним із вирішальних факторів забезпечення сталої динаміки соціально-економічного розвитку будь якої країни.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-10-22T10:52:55Z
2014-10-22T10:52:55Z 2010-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Старостіна А. Ефективне управління ризиками – важливий чинник формування сили банківського бренду / Алла Старостіна, Володимир Кравченко, Дар’я Шмиглюк // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 16–23.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5086 |
|
Language |
uk
|
|