Технологии обеспечения социальной ответственности белорусского бизнеса
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Технологии обеспечения социальной ответственности белорусского бизнеса
|
|
Creator |
Симхович, В. А.
|
|
Subject |
белорусский бизнес
социальная ответственность бизнеса спонсоринг фандрайзинг технология консолидированного бюджета belarusian business business social responsibility sponsoring fundraising technology of consolidated budget білоруський бізнес соціальна відповідальність бізнесу спонсоринг фандрайзинг технологія консолідованого бюджету 332:14(476) |
|
Description |
В белорусской практике социальной ответственности бизнеса доминируют формы благотворительности, для обеспечения которых используются различные технологии. В отличие от неактивной технологии спонсоринга, фандрайзинг активно используется для поиска ресурсов на социальные проекты. Его специфика в том, что фандрайзерами выступают сами нуждающиеся в спонсорской поддержке, которые напрямую обращаются к бизнес-структурам, и благотворительные организации.
The Belarusian practice of business social responsibility is known for dominating of charity which is ensured with various technologies. Apart from inactive technology of sponsoring fundraising is actively used to raise resources for social projects. Its specificity is that the fundraisers are the needed who directly apply to the business structures for sponsor help, and charity organizations. Raising resources for social acts and projects is embodied in charity marketing and private-state partnership, the latter applies to the technology of consolidated budget. У білоруській практиці соціальної відповідальності бізнесу домінують форми добродійності, для забезпечення яких використовуються різні технології. На відміну від неактивної технології спонсоринга, фандрайзинг активно використовується для пошуку ресурсів на соціальні проекти. Його специфіка в тому, що фандрайзерами виступають що самі, що потребують спонсорської підтримки, які безпосередньо звертаються до бізнес-структур, і благодійні організації. Пошук ресурсів на соціальні акції і проекти здійснюється у формі благодійного маркетингу, а також приватно-державного партнерства, у рамках якого використовується технологія консолідованого бюджету. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-10-22T11:06:16Z
2014-10-22T11:06:16Z 2014-06-15 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Симхович В. А. Технологии обеспечения социальной ответственности белорусского бизнеса / В. А. Симхович // Соціально-трудові відносини: теорія та практика : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – № 1. – С. 55-60.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5088 |
|
Language |
uk
|
|