Cтилі соціальних кампаній в Україні у порівнянні з деякими країнами світу (спроба аналізу)
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Cтилі соціальних кампаній в Україні у порівнянні з деякими країнами світу (спроба аналізу)
|
|
Creator |
Хліпала, Павел
|
|
Description |
У статті розглядаються проблеми створення і проведення соціальних кампаній, зосереджуючи увагу на специфічних характеристиках рекламних акцій, проведених на замовлення некомерційних організацій.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-10-23T08:47:03Z
2014-10-23T08:47:03Z 2010-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Хліпала П. Cтилі соціальних кампаній в Україні у порівнянні з деякими країнами світу (спроба аналізу) / Павел Хліпала // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 24–28.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5093 |
|
Language |
uk
|
|