Запис Детальніше

Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні
 
Creator Примак, Тетяна Олександрівна
 
Subject 339.13:334
 
Description Формування поведінки споживачів з допомогою реклами на основі використання основних соціально-комунікативних технологій і психологічних прийомів у створенні рекламних звернень є одним з основних завдань креаторів. Це, з одного боку, є агресивною політикою підприємств стосовно споживачів, а з іншого - необхідна умова існування будь якої організації. Метою статті є презентація результатів дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні вітчизняної реклами та тієї, що по дається на українських рекламо носіях іноземними компаніями з урахуванням адаптації її до українського ринку за період 2003-2010 рр.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-23T09:00:34Z
2014-10-23T09:00:34Z
2010-11
 
Type Article
 
Identifier Примак Т. Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні / Тетяна Примак // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 29–35.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5094
 
Language uk