Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні
|
|
Creator |
Примак, Тетяна Олександрівна
|
|
Subject |
339.13:334
|
|
Description |
Формування поведінки споживачів з допомогою реклами на основі використання основних соціально-комунікативних технологій і психологічних прийомів у створенні рекламних звернень є одним з основних завдань креаторів. Це, з одного боку, є агресивною політикою підприємств стосовно споживачів, а з іншого - необхідна умова існування будь якої організації. Метою статті є презентація результатів дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні вітчизняної реклами та тієї, що по дається на українських рекламо носіях іноземними компаніями з урахуванням адаптації її до українського ринку за період 2003-2010 рр.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-10-23T09:00:34Z
2014-10-23T09:00:34Z 2010-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Примак Т. Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні / Тетяна Примак // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 29–35.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5094 |
|
Language |
uk
|
|