Запис Детальніше

Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій
 
Creator Граніш, Світлана
 
Subject рекламна діяльність підприємств
споживчий ринок
маркетингова політика комунікацій
засоби розповсюдження реклами
659.13:339.138
 
Description У статті досліджено організацію практики поширення засобів реклами у контексті маркетингвої політики комунікацій, проаналізовано структуру доходу підприємств від рекламної діяльності, структуру виконаних угод і вартості рекламних засобів масової нформації, запропоновано напрями їх подальшого розвитку на споживчому ринку.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-23T10:20:33Z
2014-10-23T10:20:33Z
2010-11
 
Type Article
 
Identifier Граніш С. Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій / Світлана Граніш // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 36–41.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5095
 
Language uk