Показники ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Показники ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії підприємства
|
|
Creator |
Сульповар, Лев
Богачова, Тетяна |
|
Subject |
ефективність
вартість компанії маркетингова стратегія efficiency value of the company marketing strategy 338.46 |
|
Description |
У статті розглядаються теоретичні і науково-практичні проблеми ефективності діяльності підприємства, обґрунтовуються підходи до вибору оціночних показників, пропонуються показники оцінки ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії.
The article deals with the theoretical, scientific and practical problems of ensuring efficiency of businesses. It explains approaches to the selection of assessment criteria and suggests indicators for evaluation of effectiveness of socially focused marketing strategy. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-10-23T11:46:20Z
2014-10-23T11:46:20Z 2010-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сульповар Л. Показники ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії підприємства / Лев Сульповар, Тетяна Богачова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 54–57.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5101 |
|
Language |
uk
|
|