Запис Детальніше

Показники ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Показники ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії підприємства
 
Creator Сульповар, Лев
Богачова, Тетяна
 
Subject ефективність
вартість компанії
маркетингова стратегія
efficiency
value of the company
marketing strategy
338.46
 
Description У статті розглядаються теоретичні і науково-практичні проблеми ефективності діяльності підприємства, обґрунтовуються підходи до вибору оціночних показників, пропонуються показники оцінки ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії.
The article deals with the theoretical, scientific and practical problems of ensuring efficiency of businesses. It explains approaches to the selection of assessment criteria and suggests indicators for evaluation of effectiveness of socially focused marketing strategy.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-23T11:46:20Z
2014-10-23T11:46:20Z
2010-11
 
Type Article
 
Identifier Сульповар Л. Показники ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії підприємства / Лев Сульповар, Тетяна Богачова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 54–57.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5101
 
Language uk