Мотивація споживачів страхових послуг як чинник ефективності їх просування
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Мотивація споживачів страхових послуг як чинник ефективності їх просування
|
|
Creator |
Кочкіна, Наталія
Румянцева, Аліна |
|
Subject |
страхування
страхові послуги мотивація споживачів просування insurance insurance services consumer motivation promotion страхование страховые услуги мотивация потребителей продвижение 339.138:368 |
|
Description |
У статті проаналізовано мотиваційні чинники ефективності процесу просування страхових послуг в Україні. Визначено ключові поведінкові чинники та мотивацію потенційних споживачів. Розкрито основні комунікаційні проблеми просування страхових послуг і розроблено рекомендації з підвищення їх ефективності.
The article analyzes the motivation factors of the promotion process effectiveness in the Ukrainian insurance market. The key behavioral factors and motivation of prospective customers are identified. The basic communication problems of promoting the insurance services are disclosed, and recommendations for improving their efficiency are developed. В статье проанализированы мотивационные факторы эффективности процесса продвижения страховых услуг в Украине. Определены ключевые поведенческие факторы и мотивация потенциальных потребителей. Раскрыты основные коммуникационные проблемы продвижения страховых услуг и разработаны рекомендации по повышению их эффективности. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-10-23T12:04:38Z
2014-10-23T12:04:38Z 2010-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кочкіна Н. Мотивація споживачів страхових послуг як чинник ефективності їх просування / Наталія Кочкіна, Аліна Румянцева // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 58–62.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5102 |
|
Language |
uk
|
|