Запис Детальніше

Мотивація споживачів страхових послуг як чинник ефективності їх просування

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мотивація споживачів страхових послуг як чинник ефективності їх просування
 
Creator Кочкіна, Наталія
Румянцева, Аліна
 
Subject страхування
страхові послуги
мотивація споживачів
просування
insurance
insurance services
consumer motivation
promotion
страхование
страховые услуги
мотивация потребителей
продвижение
339.138:368
 
Description У статті проаналізовано мотиваційні чинники ефективності процесу просування страхових послуг в Україні. Визначено ключові поведінкові чинники та мотивацію потенційних споживачів. Розкрито основні комунікаційні проблеми просування страхових послуг і розроблено рекомендації з підвищення їх ефективності.
The article analyzes the motivation factors of the promotion process effectiveness in the Ukrainian insurance market. The key behavioral factors and motivation of prospective customers are identified. The basic communication problems of promoting the insurance services are disclosed, and recommendations for improving their efficiency are developed.
В статье проанализированы мотивационные факторы эффективности процесса продвижения страховых услуг в Украине. Определены ключевые поведенческие факторы и мотивация потенциальных потребителей. Раскрыты основные коммуникационные проблемы продвижения страховых услуг и разработаны рекомендации по повышению их эффективности.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-23T12:04:38Z
2014-10-23T12:04:38Z
2010-11
 
Type Article
 
Identifier Кочкіна Н. Мотивація споживачів страхових послуг як чинник ефективності їх просування / Наталія Кочкіна, Аліна Румянцева // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 58–62.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5102
 
Language uk