Запис Детальніше

Інструментарій маркетингу в діяльності освітніх установ

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інструментарій маркетингу в діяльності освітніх установ
 
Creator Данніков, Олег Володимирович
 
Subject 33:336
 
Description За сучасних умов оцінка ситуації, що склалася на ринку освітніх послуг, має основуватись на
результатах маркетингових досліджень, що дозволяють визначати потенціал конкурентоспроможності закладів освіти загалом і ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана» зокрема, оцінювати поточні конкурентні позиції, обґрунтовувати стратегію розвитку.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-23T12:14:45Z
2014-10-23T12:14:45Z
2010-11
 
Type Article
 
Identifier Данніков О. Інструментарій маркетингу в діяльності освітніх установ / Олег Данніков // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 63–69.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5103
 
Language uk