Інструментарій маркетингу в діяльності освітніх установ
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інструментарій маркетингу в діяльності освітніх установ
|
|
Creator |
Данніков, Олег Володимирович
|
|
Subject |
33:336
|
|
Description |
За сучасних умов оцінка ситуації, що склалася на ринку освітніх послуг, має основуватись на результатах маркетингових досліджень, що дозволяють визначати потенціал конкурентоспроможності закладів освіти загалом і ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана» зокрема, оцінювати поточні конкурентні позиції, обґрунтовувати стратегію розвитку. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-10-23T12:14:45Z
2014-10-23T12:14:45Z 2010-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Данніков О. Інструментарій маркетингу в діяльності освітніх установ / Олег Данніков // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 63–69.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5103 |
|
Language |
uk
|
|