Запис Детальніше

Стратегії позиціонування на ринку ділових друкованих видань

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегії позиціонування на ринку ділових друкованих видань
 
Creator Григоренко, Ольга
 
Subject 659.44:658.7
 
Description У статті розглянуто тенденції розвитку ринку ділових друкованих видань України, проаналізовано стратегії позиціонування представлених на даному ринку брендів і визначено позитивний та негативний досвід їхнього використання.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-24T10:19:15Z
2014-10-24T10:19:15Z
2010-07
 
Type Article
 
Identifier Григоренко О. Стратегії позиціонування на ринку ділових друкованих видань / Ольга Григоренко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. – С. 15–20.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5106
 
Language uk