Стратегії позиціонування на ринку ділових друкованих видань
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегії позиціонування на ринку ділових друкованих видань
|
|
Creator |
Григоренко, Ольга
|
|
Subject |
659.44:658.7
|
|
Description |
У статті розглянуто тенденції розвитку ринку ділових друкованих видань України, проаналізовано стратегії позиціонування представлених на даному ринку брендів і визначено позитивний та негативний досвід їхнього використання.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-10-24T10:19:15Z
2014-10-24T10:19:15Z 2010-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Григоренко О. Стратегії позиціонування на ринку ділових друкованих видань / Ольга Григоренко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. – С. 15–20.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5106 |
|
Language |
uk
|
|