Запис Детальніше

Формування програм лояльності до брендів дилерів на ринку легкових автомобілів в Україні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування програм лояльності до брендів дилерів на ринку легкових автомобілів в Україні
 
Creator Чикусова, Марина
 
Subject бренд
програма лояльності
автодилер
автосалон
автомобільний ринок
339.1
 
Description Високий рівень конкуренції на вітчизняному автомобільному ринку приводить до зниження ефективності стандартних маркетингових програм. Це змушує компанії находити нові, більш цікаві та дієві засоби для досягнення переваг на ринку. Одним із таких підходів на сьогодні є формування програм лояльності.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-24T10:32:05Z
2014-10-24T10:32:05Z
2010-07
 
Type Article
 
Identifier Чикусова М. Формування програм лояльності до брендів дилерів на ринку легкових автомобілів в Україні / Марина Чикусова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. – С. 21–24.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5107
 
Language uk