Формування програм лояльності до брендів дилерів на ринку легкових автомобілів в Україні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування програм лояльності до брендів дилерів на ринку легкових автомобілів в Україні
|
|
Creator |
Чикусова, Марина
|
|
Subject |
бренд
програма лояльності автодилер автосалон автомобільний ринок 339.1 |
|
Description |
Високий рівень конкуренції на вітчизняному автомобільному ринку приводить до зниження ефективності стандартних маркетингових програм. Це змушує компанії находити нові, більш цікаві та дієві засоби для досягнення переваг на ринку. Одним із таких підходів на сьогодні є формування програм лояльності.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-10-24T10:32:05Z
2014-10-24T10:32:05Z 2010-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чикусова М. Формування програм лояльності до брендів дилерів на ринку легкових автомобілів в Україні / Марина Чикусова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. – С. 21–24.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5107 |
|
Language |
uk
|
|