Запис Детальніше

Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації
 
Creator Карпенко, Наталія
 
Subject кооперативна інтеграція
маркетингова діяльність
кооперативна інтегрована система
339.13:334
 
Description У статті надаються рекомендації до застосування кооперативної інтеграції як інструменту розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-24T10:41:36Z
2014-10-24T10:41:36Z
2010-07
 
Type Article
 
Identifier Карпенко Н. Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації / Наталія Карпенко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. – С. 25–29.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5108
 
Language uk