Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації
|
|
Creator |
Карпенко, Наталія
|
|
Subject |
кооперативна інтеграція
маркетингова діяльність кооперативна інтегрована система 339.13:334 |
|
Description |
У статті надаються рекомендації до застосування кооперативної інтеграції як інструменту розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-10-24T10:41:36Z
2014-10-24T10:41:36Z 2010-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Карпенко Н. Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації / Наталія Карпенко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. – С. 25–29.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5108 |
|
Language |
uk
|
|