Запис Детальніше

Локальна специфіка управління персоналом у процесі розбудови глобального бренду: на прикладі «COCА-COLA BEVERAGES UKRAINE LTD»

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Локальна специфіка управління персоналом у процесі розбудови глобального бренду: на прикладі «COCА-COLA BEVERAGES UKRAINE LTD»
 
Creator Павлик, Х. Б.
 
Subject глобальний бізнес
культурні відмінності
управління персоналом
імідж бренду
global business
cultural differences
personnel management
brand image
глобальный бизнес
культурные различия
управление персоналом
бренд
339.926: 658.3.07
 
Description На прикладі компанії Coca-Cola роілюстровано важливість урахування культурних відмінностей при управління людськими ресурсами. Особливу увагу приділено «ціні», яку глобальний бренд
«сплачує» у випадку вибору неадекватної системи підбору та управління персоналом, а також способам уникнення традиційних кадрових помилок, які можуть спричиняти погіршення іміджу глобального бренду.
The case study of Coca-Cola Beverages Ukraine is used to illustrated the importance of cultural differences in human resource management. Special attention is given to the «price» which global
brand «pays» in the case of inadequate choice of personnel management. Possible ways to avoid those mistakes that cause decrease in value or worsen brand image are considered.
В статье на примере компании Coca-Cola проиллюстрировано важность культурных различий при управления человеческими ресурсами. Особое внимание уделено «цене» которую глобальный бренд «платит» при выборе неадекватной системы подбора и управления персоналом, а также способам избежания ошибок которые могут ухудшить имидж бренда.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-27T09:25:16Z
2014-10-27T09:25:16Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Павлик Х. Б. Локальна специфіка управління персоналом у процесі розбудови глобального бренду: на прикладі «COCА-COLA BEVERAGES UKRAINE LTD» / Х. Б. Павлик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 2. – С. 395-402.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5116
 
Language uk