Запис Детальніше

Managerial implications of the international advertising

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Managerial implications of the international advertising
 
Creator Polovinа, B.
Čiaček, J.
Rajevic, D.
 
Subject international advertising
 
Description Advertising, as one of the most visible forms of communication and as an element of the promotion mix, is critical tool for an international oriented company. Viability and effectiveness of
international advertising depends upon the climate for that advertising in the foreign markets of concern as well as the differences in the availability and usefulness of advertising media. Internet impacts on markets, competition, and buyer-seller relationships and it then may
be applicable for global advertising.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-10-27T11:59:16Z
2014-10-27T11:59:16Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Polovinа B. Managerial implications of the international advertising / B. Polovinа, J. Čiaček, D. Rajevic // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 2. – С. 411-419.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5120
 
Language de