Запис Детальніше

Забезпечення рівного доступу чоловіків і жінок до працевлаштування за ґендерно-обмеженими спеціальностями

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Забезпечення рівного доступу чоловіків і жінок до працевлаштування за ґендерно-обмеженими спеціальностями
 
Creator Магдюк, Лариса
 
Subject ґендерна рівність
ґендерна нерівність
ґендерна професійна сегрегація
ґендерні стереотипи
ґендерний баланс
ґендерна дискримінація
жінка
чоловік
ринок праці
331:336
 
Description У даній статті представлені результати якісного дослідження, проведеного з метою сприяння ідентифікації проблеми стереотипизації ринку праці за ознакою статі працівників, визначення шляхів подолання трудової дискримінації та гуманізації ринку праці у відповідності до світових, європейських гуманітарних вимог і стандартів.
У підготовці статті були використані матеріали державних та альтернативних статистичних даних, досліджень провідних інституцій, попередні напрацювання у рамках проекту "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні" Саскачеванського інституту прикладних наукі технологій і ґендерного аналізу інформаційних матеріалів з опису професій служб зайнятості.
Результати дослідження розраховані на широке коло спеціалістів державних служб зайнятості, а також працівників сфери освіти, зокрема, професійно - технічної: керівників департаментів, управлінь, відділів, методичих центрів, служб з працевлаштування, соціальних питань, дослідних та інформаційних інститутів, навчальних закладів та установ.
Матеріали експертно - аналітичних оглядів можуть бути корисними для фахівців з питань ґендерної рівності та соціального захисту, а також студентам, науковцям, широкому колу зацікавлених фахівців.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-05T11:36:36Z
2014-11-05T11:36:36Z
2010-07
 
Type Article
 
Identifier Магдюк Л. Забезпечення рівного доступу чоловіків і жінок до працевлаштування за ґендерно-обмеженими спеціальностями / Лариса Магдюк // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. – С. 35–40.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5165
 
Language uk