Забезпечення рівного доступу чоловіків і жінок до працевлаштування за ґендерно-обмеженими спеціальностями
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Забезпечення рівного доступу чоловіків і жінок до працевлаштування за ґендерно-обмеженими спеціальностями
|
|
Creator |
Магдюк, Лариса
|
|
Subject |
ґендерна рівність
ґендерна нерівність ґендерна професійна сегрегація ґендерні стереотипи ґендерний баланс ґендерна дискримінація жінка чоловік ринок праці 331:336 |
|
Description |
У даній статті представлені результати якісного дослідження, проведеного з метою сприяння ідентифікації проблеми стереотипизації ринку праці за ознакою статі працівників, визначення шляхів подолання трудової дискримінації та гуманізації ринку праці у відповідності до світових, європейських гуманітарних вимог і стандартів. У підготовці статті були використані матеріали державних та альтернативних статистичних даних, досліджень провідних інституцій, попередні напрацювання у рамках проекту "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні" Саскачеванського інституту прикладних наукі технологій і ґендерного аналізу інформаційних матеріалів з опису професій служб зайнятості. Результати дослідження розраховані на широке коло спеціалістів державних служб зайнятості, а також працівників сфери освіти, зокрема, професійно - технічної: керівників департаментів, управлінь, відділів, методичих центрів, служб з працевлаштування, соціальних питань, дослідних та інформаційних інститутів, навчальних закладів та установ. Матеріали експертно - аналітичних оглядів можуть бути корисними для фахівців з питань ґендерної рівності та соціального захисту, а також студентам, науковцям, широкому колу зацікавлених фахівців. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-05T11:36:36Z
2014-11-05T11:36:36Z 2010-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Магдюк Л. Забезпечення рівного доступу чоловіків і жінок до працевлаштування за ґендерно-обмеженими спеціальностями / Лариса Магдюк // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. – С. 35–40.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5165 |
|
Language |
uk
|
|