Запис Детальніше

Споживча проекція управління доданою вартістю

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Споживча проекція управління доданою вартістю
 
Creator Зайцева, Алла
Zaytseva, Alla
 
Subject 336:331
 
Description Обґрунтовано пріоритетність споживчих аспектів управління доданою вартістю на підприємстві та представлено теоретико-методичні засади їхнього аналізу. Запропоновано інструментарій дослідження ключових факторів успіху структурних бізнес одиниць підприємства на цільових ринках. На основі адаптації існуючого підходу представлено схему аналізу, оперативного та стратегічного фінансового контролю вартісних факторів споживчої проекції діяльності підприємства.
The article gives justification to the priority of customer's aspect of value added management and represents theoretical and methodological issues of its analysis. The tool for the research of the business units' key success factors on target markets is suggested. On the basis of the existing approach adapted the scheme of analysis, operational and strategic financial control of value drivers in customers projection is introduced in the work.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-05T12:06:56Z
2014-11-05T12:06:56Z
2010-07
 
Type Article
 
Identifier Зайцева А. Споживча проекція управління доданою вартістю / Алла Зайцева // Маркетинг в Україні. – 2010. – № 4. – С. 41–45.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5166
 
Language uk