Запис Детальніше

Маркетингове планування на підприємствах житлово-комунального господарства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове планування на підприємствах житлово-комунального господарства
 
Creator Віннікова, Інна Ігорівна
Гребньов, Георгій
 
Subject 339.13:336
 
Description Відсутність комплексного підходу до запровадження ринкових відносин у сфері ЖКГ, законодавчого забезпечення, необхідних інституціональних перетворень поряд зі значною фінансовою нестабільністю, недосконалим механізмом забезпечення гарантій для розробки маркетингових стратегій призвели до руйнування і кризового стану цієї життєзабезпечуючої галузі. Мета дослідження полягає у висвітленні окремих аспектів маркетингової діяльності комунальних підприємств і розробці практичних
рекомендацій до підвищення якості житлово-комунальних послуг.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-05T12:22:28Z
2014-11-05T12:22:28Z
2010-07
 
Type Article
 
Identifier Віннікова І. Маркетингове планування на підприємствах житлово-комунального господарства / Інна Віннікова, Георгій Гребньов // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. – С. 46–47.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5167
 
Language uk