Маркетингове планування на підприємствах житлово-комунального господарства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингове планування на підприємствах житлово-комунального господарства
|
|
Creator |
Віннікова, Інна Ігорівна
Гребньов, Георгій |
|
Subject |
339.13:336
|
|
Description |
Відсутність комплексного підходу до запровадження ринкових відносин у сфері ЖКГ, законодавчого забезпечення, необхідних інституціональних перетворень поряд зі значною фінансовою нестабільністю, недосконалим механізмом забезпечення гарантій для розробки маркетингових стратегій призвели до руйнування і кризового стану цієї життєзабезпечуючої галузі. Мета дослідження полягає у висвітленні окремих аспектів маркетингової діяльності комунальних підприємств і розробці практичних рекомендацій до підвищення якості житлово-комунальних послуг. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-05T12:22:28Z
2014-11-05T12:22:28Z 2010-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Віннікова І. Маркетингове планування на підприємствах житлово-комунального господарства / Інна Віннікова, Георгій Гребньов // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. – С. 46–47.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5167 |
|
Language |
uk
|
|