Аудит маркетингового середовища міжнародної компанії
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Аудит маркетингового середовища міжнародної компанії
|
|
| Creator |
Хадріан, Петро
|
|
| Subject |
33:334
|
|
| Description |
Розглядаючи проблему аудиту компанії, яка працює на міжнародних ринках, слід зазначити, що розвиток цієї концепції протягом останніх десятиліть привів до змін у масштабі і сприйнятті аудиту як ефективного методу оцінювання програм маркетингової діяльності в різних компаніях і галузях промисловості. Сучасне розуміння і значення, що надається маркетинговому аудиту, безумовно, є результатом історичного розвитку економіки і маркетингової думки. |
|
| Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
| Date |
2014-11-06T09:43:30Z
2014-11-06T09:43:30Z 2010-07 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Хадріан П. Аудит маркетингового середовища міжнародної компанії / Петро Хадріан // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. – С. 48–50.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5168 |
|
| Language |
uk
|
|