Запис Детальніше

Аудит маркетингового середовища міжнародної компанії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аудит маркетингового середовища міжнародної компанії
 
Creator Хадріан, Петро
 
Subject 33:334
 
Description Розглядаючи проблему аудиту компанії, яка працює на міжнародних ринках, слід зазначити, що розвиток цієї концепції протягом останніх десятиліть привів до змін у масштабі і сприйнятті аудиту як ефективного методу оцінювання програм маркетингової діяльності в різних компаніях і галузях промисловості.
Сучасне розуміння і значення, що надається маркетинговому аудиту, безумовно, є результатом історичного розвитку економіки і маркетингової думки.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-06T09:43:30Z
2014-11-06T09:43:30Z
2010-07
 
Type Article
 
Identifier Хадріан П. Аудит маркетингового середовища міжнародної компанії / Петро Хадріан // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. – С. 48–50.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5168
 
Language uk