Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття
|
|
Creator |
Старостіна, Алла
Кравченко, Володимир Личова, Ганна |
|
Subject |
339.138
|
|
Description |
Інтенсифікація процесів глобалізації, які є основною закономірністю формування світової системи господарювання, не однозначно впливає на розвиток національних соціально-економічних систем.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-06T10:17:33Z
2014-11-06T10:17:33Z 2010-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Старостіна А. Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття / А. Старостіна, В. Кравченко, Г. Личова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. – С. 61–66.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5171 |
|
Language |
uk
|
|