Запис Детальніше

Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття
 
Creator Старостіна, Алла
Кравченко, Володимир
Личова, Ганна
 
Subject 339.138
 
Description Інтенсифікація процесів глобалізації, які є основною закономірністю формування світової системи господарювання, не однозначно впливає на розвиток національних соціально-економічних систем.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-06T10:17:33Z
2014-11-06T10:17:33Z
2010-07
 
Type Article
 
Identifier Старостіна А. Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття / А. Старостіна, В. Кравченко, Г. Личова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. – С. 61–66.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5171
 
Language uk