Запис Детальніше

Маркетингові дослідження в Україні: тенденції та прогнози

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження в Україні: тенденції та прогнози
 
Creator Житник, Олена
 
Description 68% експертів з провідних компаній, які працюють у сфері маркетингових досліджень, оцінюють їх як важливі і надважливі для ефективної роботи своїх підприємств. Результати маркетингових досліджень активно використовуються, але часто співвідносяться з досвідом компанії, про це свідчать підсумки експертного опитування MarketView Ukraine ©, проведене InMind у 2010 р. Фахівці прогнозують зростання важливості досліджень у по будові стратегій роботи зі споживачем і стратегічного планування.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-07T08:32:32Z
2014-11-07T08:32:32Z
2011-01
 
Type Article
 
Identifier Житник О. Маркетингові дослідження в Україні: тенденції та прогнози / Олена Житник // Маркетинг в Україні. – 2011. – С. 12–15.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5174
 
Language uk