Маркетингові дослідження в Україні: тенденції та прогнози
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові дослідження в Україні: тенденції та прогнози
|
|
Creator |
Житник, Олена
|
|
Description |
68% експертів з провідних компаній, які працюють у сфері маркетингових досліджень, оцінюють їх як важливі і надважливі для ефективної роботи своїх підприємств. Результати маркетингових досліджень активно використовуються, але часто співвідносяться з досвідом компанії, про це свідчать підсумки експертного опитування MarketView Ukraine ©, проведене InMind у 2010 р. Фахівці прогнозують зростання важливості досліджень у по будові стратегій роботи зі споживачем і стратегічного планування.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-07T08:32:32Z
2014-11-07T08:32:32Z 2011-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Житник О. Маркетингові дослідження в Україні: тенденції та прогнози / Олена Житник // Маркетинг в Україні. – 2011. – С. 12–15.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5174 |
|
Language |
uk
|
|