Запис Детальніше

UKRAINIAN DIGITALS - спрямування діяльності на рекламодавця

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title UKRAINIAN DIGITALS - спрямування діяльності на рекламодавця
 
Creator Гаєв, Максим
 
Description 18 лютого 2011 р. відбулась перша в Україні digitals - конференція, орієнтована не на колег з цифрового цеху, а на рекламодавців, на тих, для кого ми створюємо продукт і кому збуваємо свої послуги. Першим результатом обговорень стало те, що ІМУ подовжили на один день конференцію, присвятивши засідання виключно проблемам рекламодавців.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-07T10:16:47Z
2014-11-07T10:16:47Z
2011-01
 
Type Article
 
Identifier Гаєв М. UKRAINIAN DIGITALS - спрямування діяльності на рекламодавця / Максим Гаєв // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 23.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5179
 
Language uk