UKRAINIAN DIGITALS - спрямування діяльності на рекламодавця
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
UKRAINIAN DIGITALS - спрямування діяльності на рекламодавця
|
|
Creator |
Гаєв, Максим
|
|
Description |
18 лютого 2011 р. відбулась перша в Україні digitals - конференція, орієнтована не на колег з цифрового цеху, а на рекламодавців, на тих, для кого ми створюємо продукт і кому збуваємо свої послуги. Першим результатом обговорень стало те, що ІМУ подовжили на один день конференцію, присвятивши засідання виключно проблемам рекламодавців.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-07T10:16:47Z
2014-11-07T10:16:47Z 2011-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гаєв М. UKRAINIAN DIGITALS - спрямування діяльності на рекламодавця / Максим Гаєв // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 23.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5179 |
|
Language |
uk
|
|