UKRAINIAN DIGITALS - спрямування діяльності на рекламодавця
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															UKRAINIAN DIGITALS - спрямування діяльності на рекламодавця
					 | 
		|
| Creator | 
															Гаєв, Максим
					 | 
		|
| Description | 
															18 лютого 2011 р. відбулась перша в Україні digitals - конференція, орієнтована не на колег з цифрового цеху, а на рекламодавців, на тих, для кого ми створюємо продукт і кому збуваємо свої послуги. Першим результатом обговорень стало те, що ІМУ подовжили на один день конференцію, присвятивши засідання виключно проблемам рекламодавців.
					 | 
		|
| Publisher | 
															ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
					 | 
		|
| Date | 
															2014-11-07T10:16:47Z
					 2014-11-07T10:16:47Z 2011-01  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Гаєв М. UKRAINIAN DIGITALS - спрямування діяльності на рекламодавця / Максим Гаєв // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 23.
					 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5179  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|