Запис Детальніше

Медіа - вимірювання інтернету в Україні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Медіа - вимірювання інтернету в Україні
 
Creator Дубинський, Іван
 
Description Медіа вимірювання Інтернету порівняно з іншими методами досліджень - молодий напрям не тільки в Україні, але й у світі. У різних країнах таке вивчення проводять різні оператори дослідних ринків AC Nielsen, omScore, Mediametrie, TNS, Factum Group, до складу яких входить InMind, Gemius та ін.
Аналіз відвідування аудиторією інтернет ресурсів розрізняють за способом, що лежить в їхній основі: site centric і panel centric.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-07T12:38:02Z
2014-11-07T12:38:02Z
2011-01
 
Type Article
 
Identifier Дубинський І. Медіа - вимірювання інтернету в Україні / Іван Дубинський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 29-30.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5183
 
Language uk