Запис Детальніше

Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу
 
Description Міжнародна мережа агенцій молодіжного маркетингу Youth Research Partners, партнером якої в Україні є трендвочингова агенція InTrends, оприлюднила черговий звіт що до актуальних тенденцій у сфері молодіжного маркетингу.
Звіт складається з п'яти частин і містить по над 200 слайдів, які демонструють 50 ключових трендів, що виявились по всьому світу протягом останніх десяти років. Звіт має за мету допомогти поглянути на світ очима молодих людей із різних куточків планети і встановити потрібний напрям у побудові комунікації з молодіжною аудиторією.
Представлено першу частину цього звіту.
Продовження читайте в наступних номерах
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-07T12:51:52Z
2014-11-07T12:51:52Z
2011-01
 
Type Article
 
Identifier Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 31-36.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5184
 
Language uk