Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу
|
|
Description |
Міжнародна мережа агенцій молодіжного маркетингу Youth Research Partners, партнером якої в Україні є трендвочингова агенція InTrends, оприлюднила черговий звіт що до актуальних тенденцій у сфері молодіжного маркетингу. Звіт складається з п'яти частин і містить по над 200 слайдів, які демонструють 50 ключових трендів, що виявились по всьому світу протягом останніх десяти років. Звіт має за мету допомогти поглянути на світ очима молодих людей із різних куточків планети і встановити потрібний напрям у побудові комунікації з молодіжною аудиторією. Представлено першу частину цього звіту. Продовження читайте в наступних номерах |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-07T12:51:52Z
2014-11-07T12:51:52Z 2011-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 31-36.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5184 |
|
Language |
uk
|
|