Запис Детальніше

Дослідження рекламного креативу: зручний та ефективний інструмент для маркетолога

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження рекламного креативу: зручний та ефективний інструмент для маркетолога
 
Description Дослідний напрям Kwendi Impact Studies (http://kwendi.net) створено наприкінці 2008 року. Після розробки технології Impact Meter група запустила омнібус регулярне дослідження сприйняття рекламних роликів Kwendi Impact&Recall Rating. Починаючи з осені 2009 р. Kwendi Impact Studies протестував сприйняття аудиторією споживачів понад 500 телевізійних рекламних роликів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-07T13:03:53Z
2014-11-07T13:03:53Z
2011-01
 
Type Article
 
Identifier Дослідження рекламного креативу: зручний та ефективний інструмент для маркетолога // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 37-39.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5185
 
Language uk