Дослідження рекламного креативу: зручний та ефективний інструмент для маркетолога
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження рекламного креативу: зручний та ефективний інструмент для маркетолога
|
|
Description |
Дослідний напрям Kwendi Impact Studies (http://kwendi.net) створено наприкінці 2008 року. Після розробки технології Impact Meter група запустила омнібус регулярне дослідження сприйняття рекламних роликів Kwendi Impact&Recall Rating. Починаючи з осені 2009 р. Kwendi Impact Studies протестував сприйняття аудиторією споживачів понад 500 телевізійних рекламних роликів.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-07T13:03:53Z
2014-11-07T13:03:53Z 2011-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дослідження рекламного креативу: зручний та ефективний інструмент для маркетолога // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 37-39.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5185 |
|
Language |
uk
|
|